Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Kontakt

  • FHU "MAR-TECH" Wiesław Marat
  • E-mail:martech.sklep@gmail.com
  • Telefon12 642 23 15
    602 766 030
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek- Piątek 9.00-17.00, Sobota 8.30-14.00

Bestsellery

Systemy płatności

  • Dotpay
» Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.DEKORMANIA.COM.PL

§1
Postanowienia ogólne
 
1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Sklep internetowy www.dekormania.com.pl z siedzibą w Krakowie 30-522, ul. Podskale 11a jest własnością Firmy Handlowo- Usługowej „MAR-TECH” Wiesław Marat 
31-956 Kraków, os. Słoneczne 7/14
NIP: 678-108-03-26
tel.: 12-642-23-15
kom.: 602-76-60-30
adres email: martech.sklep@gmail.com
Numer rachunku bankowego: 
ING BANK ŚLĄSKI S.A. 71 1050 1445 1000 0090 7775 0363

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

4. Korzystanie ze Sklepu, w tym zawieranie Umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu jest możliwe zarówno poprzez rejestrację w jego ramach, jak i bez rejestracji.

5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

6. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

7. Ceny w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są podane w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Cena podana przy produktach jest obowiązująca w chwili złożenia zamówienia.

8. Sklep zastrzega sobie możliwość do zmiany cen towarów, wprowadzania i odwoływania promocji bez wcześniejszego uprzedzania użytkowników.

9. Większość oferowanych przedmiotów jest wykonywana ręcznie, dlatego mogą nieznacznie odbiegać od prezentowanych na zdjęciach, a wymiary mogą się różnić od podanych w opisie produktu.

10. Sklep prowadzi również sprzedaż w sklepie stacjonarnym, dlatego ilość produktów oferowanych może się różnić od rzeczywistego stanu magazynowego.

11. W przypadku braku zamówionego artykułu w magazynie Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie. W takim przypadku Kupującemu przysługuje prawo anulowania lub zmiany zamówienia.

12. Złożenie zamówienia w sklepie www.dekormania.com.pl oznacza akceptacje niniejszego regulaminu w całości.

§2
Zamówienia
 
1. Zamówienia należy składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.

5. W przypadku braku wpłaty po 7 dniach od złożenia zamówienia, zamówienie to jest anulowane.

6. Paragon wystawiany jest do każdego zamówienia.

7. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.

8. Koszty dostawy -wybrane przez klienta doliczane są do faktury lub paragonu.

9. Sklep oferuje program lojalnościowy. Program dotyczy jedynie zalogowanych klientów. Rabaty zależne są od sumy złożonych zamówień. Progi rabatowe dostępne są w zakładce Program lojalnościowy.

§3
Płatności
 
1. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty:
a. przelewem na numer konta bankowego- w tytule przelewu za zamówienie, należy wpisać imię i nazwisko oraz numer zamówienia (termin płatności – w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia)
b. jako pobranie (płatność bezpośrednio przy odbiorze – gotówką, o ile dany przewoźnik nie umożliwia innych form płatności),
c. płatnością w systemie Dotpay.pl lub przekazem/przelewem bankowym z dowolnego banku. Pobranie opłaty następuje po przekierowaniu Klienta do w/w systemu płatności, przy czym płatności dokonywane w taki sposób mogą wymagać zaakceptowania warunków tego systemu (płatność internetowa następuje bezpośrednio po złożeniu zamówienia, nie później niż w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia; płatność przekazem/przelewem – w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia),
d. gotówką przy odbiorze osobistym (płatność bezpośrednio przy odbiorze).

2. Dane do przelewu:
FHU "MAR-TECH" Wiesław Marat
os. Słoneczne 7/14
31-956 Kraków
ING BANK ŚLĄSKI S.A. 71 1050 1445 1000 0090 7775 0363

3. Do zamówienie dolicza się koszty przesyłki, które ponosi Kupujący.

4. W przypadku większych zakupów proszę o kontakt w sprawie kosztów dostawy.

5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Dotpay.pl

6. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

§4
Wysyłka towaru
 
1. Zamówione artykuły są wysyłane Kupującemu na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej Patron Service lub Inpost. Wszystkie przesyłki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone na kwotę zamówienia.

2. Towar wysyłany zostaje na adres wskazany w formularzu, pod warunkiem, że Kupujący nie powiadomi o innym adresie dostawy.

3. Termin realizacji zamówień 1-5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie + czas dostawy.

4. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

5. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

6.W przypadku gdy kupujący błędnie wypełnił adres doręczenia, Sklep pobiera dodatkową opłatę za ponowną wysyłkę w wysokości 17 zł (Kurier Patron Service) lub 15 zł (kurier Inpost) dla przesyłki opłaconej z góry oraz 22 zł/18 zł dla przesyłki pobraniowej (Patron Service/Inpost). W przypadku braku uiszczenia opłaty dodatkowej sklep zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji oraz zwrotu kwoty przelanej na poczet zamówienia, pomniejszonej o wartość opłaty dodatkowej.

7. W przypadku zaginięcia przesyłki, po 14 dniach od jej nadania sprzedawca zobowiązuje się do złożenia reklamacji na poczcie. Ponowne wysłanie przesyłki uzależnione jest od wyniku rozpatrzenia reklamacji.

8. Wysyłka za granice Polski realizujemy po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów dostawy.
 
§5
Zwroty i Reklamacje

Reklamacje
 
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12-642-23-15 lub 602-76-60-30.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. W przypadku produktów uszkodzonych prosimy o przesłanie zdjęć na adres email: martech.sklep@gmail.com, o ewentualnym zwrocie towaru zostaną Państwo poinformowani w wiadomości zwrotnej.

2. Reklamacje uszkodzonego towaru rozpatrujemy tylko w przypadku, kiedy przesyłka została rozpakowana przy Kurierze i został spisany protokół szkody z Kurierem.

3. Po uzgodnieniu ze Sprzedawcą prosimy przesłać uszkodzony produkt, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sklep decyzji).

4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: martech.sklep@gmail.com lub telefonicznie: 12-642-23-15 lub 602-76-60-30.

Zwrot produktów
 
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu-sprzedaży towaru bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od jego otrzymania składając pisemne oświadczenie zgodnie z rozdziałem 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.). Wzór właściwego oświadczenia można pobrać tutaj:
http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

§6
Prawo odstąpienia od umowy
 
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a. świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b. nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
c. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d. świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f. dostarczania prasy,
g. usług w zakresie gier hazardowych.

§7
Ochrona prywatności
 
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

§8
Własność intelektualna
 
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§9
Informacje dodatkowe
 
1. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Osoby odwiedzające nasz sklep obowiązuje zawsze aktualnie obowiązująca jej wersja, dostępna na tej stronie

2. Kupującemu, którego zamówienie nie może być zrealizowane w całości, przysługuje prawo do rezygnacji z całego zamówienia.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku gdy treść zamówienia zawiera ewidentne błędy lub jest wynikiem nieuprawnionego działania osób trzecich, lub jest wynikiem przestępstwa (w szczególności dotyczy to produktów o zerowej lub rażąco zaniżonej cenie, produktów i usług nie mieszczących się w asortymencie sklepu, niepoprawnie naliczonych rabatów lub zniżek, zapłaty za pomocą skradzionej karty kredytowej lub za pomocą skradzionego kodu upominkowego).
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl