Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Kontakt

  • FHU "MAR-TECH" Wiesław Marat
  • E-mail:martech.sklep@gmail.com
  • Telefon12 642 23 15
    602 766 030
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek- Piątek 9.00-17.00, Sobota 8.30-14.00

Bestsellery

Systemy płatności

  • Dotpay

FAQ

PYTANIA OGÓLNE
Czy muszę być zarejestrowana/y, aby kupować w sklepie? 
Nie, można zrobić zakupy bez rejestracji.
 
Czy realizują Państwo zamówienia indywidualne? 
Realizujemy Państwa własne projekty na wycinanki laserowe. Możemy wyciąć dowolny wzór o wymiarach do 70 x 70 cm.
Najchętniej przyjmujemy projekty w rozszerzeniu .cdr
 
Jak można się z Państwem skontaktować?
- mailowo pisząc na adres martech.sklep@gmail.com
- za pomocą formularza kontaktowego 
- telefonicznie: 12 642-23-15 od poniedziałki do piątku w godzinach 9.00-17.00 oraz w soboty od 8.30-14.00
Preferujemy kontakt mailowy lub za pomocą formularza, co pozwala na lepszą komunikację/dostęp do historii sprawy.
 
REJESTRACJA W SKLEPIE
Co daje rejestracja w sklepie i założenie własnego konta?
Dzięki rejestracji w sklepie mają Państwo dostęp do historii zamówień.
Po zalogowaniu można wrzucić produkty do koszyka, który jest zapamiętywany. Produkty mogą zniknąć jedynie jak zostaną wykupione przez innego Klienta.
Dla zarejestrowanych Klientów mamy przewidziany system rabatowy.
 
Dlaczego nie dochodzą do mnie maile potwierdzające rejestracje/złożenie zamówienia? 
Proszę sprawdzić folder SPAM w skrzynce mailowej. Jeśli nie ma tam powiadomienia- prosimy o kontakt mailowy. Częstym powodem takiej sytuacji jest błędne wpisanie adresu mailowego podczas rejestracji.
 
Czy koszyk się zapamiętuje?
Koszyk jest zapamiętywany jedynie po zalogowaniu. Produkty z koszyka mogą zniknąć, jeśli zostaną wykupione przez innego Klienta.
 
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Złożyłem zamówienie ale chciałbym jeszcze coś domówić. Co mam zrobić?
Jeśli masz pewność, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, to wystarczy złożyć kolejne zamówienie i zaznaczyć opcję „zamówienie łączone”.
Jeśli nie wiesz na jakim etapie jest Twoje zamówienie, to skontaktuj się z Nami mailowo: martech.sklep@gmail.com lub telefonicznie 12 642-23-15.
 
Przypadkiem złożyłam/em błędne zamówienie. Jak je anulować? 
Prosimy o przesłanie maila z informacją, które zamówienie ma zostać anulowane.
 
Chciałbym kupić produkt z Państwa sklepu. Czy macie go Państwo w magazynie?
Jeśli przy produkcie jest ikona koszyka, to produkt jest dostępny. Zastrzegamy sobie jednak w regulaminie, że produkt mógł zostać wykupiony w sklepie stacjonarnym, jednak takie sytuacje rzadko się zdarzają.
Jeśli produkt jest niedostępny w sklepie, to prosimy o kontakt mailowy, możliwe że znajdziemy go w magazynie :)
 
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Prosimy o składanie zamówień przez sklep internetowy.
 
Czy jest określona kwota minimalna zamówienia?
Nie ma określonej kwoty minimalnej zamówienia.
 
Jak edytować zamówienie?
Po zatwierdzeniu zamówienia nie mają Państwo możliwości edytowania zamówienia. Prosimy o kontakt mailowy.

PŁATNOŚCI I OPŁATY
Jakie formy płatności dostępne są w sklepie?
Przy wybraniu przesyłki pocztowej: płatność przelewem na konto, płatność elektroniczna przez DotPay.
Przy wybraniu wysyłki kurierskiej: płatność przelewem na konto, płatność elektroniczna przez DotPay lub płatność przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).
Przy wybraniu przesyłki do Paczkomatu: płatność przelewem na konto, płatność elektroniczna przez DotPay.
Przy odbiorze osobistym: płatność przy odbiorze (gotówką lub kartą), płatność przelewem na konto lub płatność elektroniczna przez DotPay.
Przy odbiorze w punkcie: płatność przelewem na konto lub płatność elektroniczna przez DotPay.
 
Od czego zależy wysokość opłaty za przesyłkę?
Koszty przesyłki zależne są od wagi zamówienia.
 
Jakie są dane do przelewu?
Dane do przelewu podane są w podsumowaniu zamówienia.
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Nazwa konta: FHU "MAR-TECH" Wiesław Marat, os.Szkolne 4/30, 31-975 Kraków
Numer konta: 71 1050 1445 1000 0090 7775 0363
Nazwa banku: ING BANK ŚLĄSKI S.A.
 
Próbowałam/em zapłacić za pomocą DotPay, ale nie udało mi się. Co mam teraz zrobić?
Zamówienie można opłacić klikając w link, który prowadzi do płatności elektronicznych: https://ssl.dotpay.pl/t2/?id=283821
W opisie proszę podać numer zamówienia.

Właśnie wysłałam/em przelew. Kiedy moja paczka zostanie wysłana? 
Płatność na naszym koncie widoczna jest w kolejnym dniu roboczym ok. godz. 13, paczki musimy nadać do godz. 13.30, więc Państwa paczka zostanie wysłana następnego dnia. Np. złożyli Państwo zamówienie w poniedziałek, opłacając je przelewem standardowym. Wpłata zostaje zaksięgowana u Nas na koncie we wtorek, więc zamówienie zostanie wysyłane najwcześniej w środę.
Jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce proponujemy skorzystać z płatności elektronicznych DotPay lub przesłać potwierdzenie przelewu na maila martech.sklep@gmail.com
 
Ile mam czasu na wpłatę?
Na wpłatę czekamy za zamówienie czekamy 7 dni, później zamówienie zostaje anulowane.

SPOSÓB WYSYŁKI
Wysyłka:
Jakie są dostępne sposoby wysyłki?
Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska za pobraniem, przesyłka do Paczkomatu Inpost, przesyłka pocztowa ekonomiczna, przesyłka pocztowa priorytetowa.
Przesyłki kurierskie wysyłane są za pośrednictwem firmy Patron Service oraz Inpost.
 
Jakie są koszty wysyłki?
Przesyłka kurierska Patron Service do 30 kg (płatność przelewem na konto)- 17 zł
Przesyłka kurierska Patron Service do 30 kg (płatność przy odbiorze przesyłki)- 22 zł
Przesyłka kurierska Inpost do 30 kg (płatność przelewem na konto)- 15 zł
Przesyłka kurierska Inpost do 30 kg (płatność przy odbiorze przesyłki)- 18 zł
Przesyłka do Paczkomatu Inpost do 25 kg- 11 zł
Przesyłka ekonomiczna- 7 zł do 12 zł w zależności od wagi zamówienia
Przesyłka priorytetowa- 9,50 zł do 15 zł w zależności od wagi zamówienia
Odbiór osobisty- 0 zł
Odbiór osobisty w punkcie na os. Uroczym 1- 8 zł
 
Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granice Polski?
Tak. Proszę złożyć zamówienie przez sklep internetowy i zaznaczyć przesyłkę kurierską. Koszt przesyłki zależy od wagi zamówienia i kraju wysyłki. Koszt przesyłki podamy Państwu mailowo. Jeśli uznają Państwo, że koszt jest zbyt wysoki możemy anulować zamówienie.

Odbiór osobisty:
Gdzie mogę osobiście odebrać zamówienie?
W sklepie stacjonarnym przy ul. Podskale 11a (bezpłatnie) lub w punkcie odbioru na os. Uroczym 1 (opłata 8zł).
 
Jak zapłacić za zakupione towary?
W sklepie stacjonarnym można zapłacić gotówką, kartą lub przedpłata na konto. W punkcie odbioru jedynie w formie przedpłaty na konto.
 
Czy mają Państwo sklep stacjonarny? Czy mogę przyjść do Państwa na zakupy?
Tak, mamy sklep stacjonarny na ul. Podskale 11a. W sklepie stacjonarnym ceny są takie same jak w sklepie internetowym. Asortyment również jest taki sam.

RABATY W SKLEPIE
Kiedy otrzymam rabat na moje zakupy?
Rabat ustawiany jest po przekroczeniu progu rabatowego. Więcej o rabatach w Dekormanii w zakładce Program lojalnościowy.
 
Jak zdobyć kupon rabatowy?
O promocjach i rabatach informujemy na naszym fanpage na Facebooku oraz w newsletterach.
 
Jak skorzystać z bonu upominkowego/kuponu rabatowego?
Kod z bonu upominkowego należy wpisać w odpowiednim miejscu w koszyku i potwierdzić klikając „aktywuj”. Po zaakceptowaniu kodu pojawi się ostateczna cena do zapłacenia pomniejszona o wartość bonu. Przy jednym zamówieniu można skorzystać z jednego kodu.
 
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
W jakim czasie sklep realizuje zamówienia?
Termin realizacji zamówień 1-5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie + czas dostawy
 
Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia. Czy zamówienie jest przyjęte?
Proszę upewnić się, że wszystkie proces składania zamówienia został zakończony, jeśli tak to potwierdzenie mogło wpaść do folderu SPAM w skrzynce mailowej. Jeśli nie ma tam powiadomienia- prosimy o kontakt mailowy.
 
DOWÓD ZAKUPU
Jaki dowód zakupu otrzymam wraz z przesyłką?
Do każdego zamówienia dołączamy paragon.
 
Jak otrzymać fakturę VAT?
Składając zamówienie należy zaznaczyć dokument sprzedaży jaki ma zostać dołączony do zamówienia.
 
Chcę otrzymać fakturę proforma. Jak to zrobić?
W komentarzu do zamówienia proszę wpisać, żebyśmy przesłali FV proformę.
 
REKLAMACJE I ZWROTY
Mam problem z zamówionym produktem. Co mam zrobić? 
Prosimy o kontakt mailowy, postaramy się rozwiązać problem.
 
OFERTA HURTOWA
Prowadzę sklep, jestem zainteresowana Państwa ofertą. Z kim mam się skontaktować, żeby udzielił mi szczegółów współpracy?
W zakładce Oferta dla sklepów jest podany kontakt do osoby odpowiedzialnej za kontakt ze sklepami.
 
Masz inne pytania? Prosimy o kontakt mailowy.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl